~Cuti Semester~

Thursday, December 9, 2010

Assalamualaikum..
Hoyeah,akhirnya aku berjaya jugak update blog aku nih..sebab ape aku xupdate blog??sibuk??malas??erm..sebenarnye aku terlupe password akaun utk blog aku nih..hahahaha..cmne la leh lupe..tu la,tgn ni gatal sgt g tukar2 akaun..haa,kn da padan muke..Lain kali taubat xnk tukar2 akaun da..serik kot..huhuhu..

Lame dah tgn aku x menaip kt keyboard laptop ni utk masukkan entry2 baru kt blog ni..Ini sume pasal terlupa password la ni..haish..
Actually, aku baru je abes exam rabu semalam..Comp.Architecture..Ohh, agak tough soklan2 nye..Aku xbpe confident leh score A for this subject..Paper2 utk sem ni mmg agak susa kot..graphis programming, Management information system dan lain2..Waaa, so scary to see ma result..Apekah yg aku dpt utk sem ni..Adakah leh lepas target aku utk sem ni..?Just wait the result later k..


Abesnya paper aku ari rabu semalam bermaksud aku suda merdeka utk semester nih..Leh g berfoye2 da..hahahaha..Leh men facebook smpai pengsan, leh jln2 ngn bf(hahahaa), leh tido bile2 masa..Senang citer aku leh rileks la..goyang kaki je..Dan esOk pagi,aku akan berangkat pulang ke kampug terchenta..Even my semester break just for 3weeks, tp aku rasekan mcm bertahun2..hahaha..Semoga aku selamat sampai ke kg aku eSok..Now, aku ngh sibuk mengemas brg2 yg ptut aku bawak balik kg..Dan juga barang2 yg perlu aku simpan dlm stor kt hostel aku ni..Xleh bwk sume,kampung jauh..terpakse la aku simpan dlm stor hostel..Fuh,penat kot mngemas brg2 nih..Buku je da byk..Belum lg baju2..Mklum la setahun lebih da stay kt hostel ni,of kos la brg makin bertambah..huhu
Penat da menaip..Nk sambung mengemas balik..k,checkout dulu ye..Jumpe di lain entry ye..Take care..senyum2 selalu..
Wassalam =)



p/s: i'll be missing him..

2 respons kengkawan:

fadzilah said...

semoga selamat sampai ke kampung

Rozita said...

balik lagi...