~Malaysia Boleh~

Wednesday, December 29, 2010

Malaysia

Indonesia


Assalamualaikum...
Ape kabar kalian semua..Diharapkan dlm keadaan sihat hendaknye..InsyaAllah..
Kepada seluruh peminat bolasepak di Malaysia atau di mana2 sahaja semestinya sudah tidak sabar menantikan aksi perlawanan akhir yg kedua bg AFF Suzuki Cup 2010 pada mlm ni..Dan semestinya skuad kita, Harimau Muda akan menentang pasukan Indonesia yg dikenali sbg Sang Garuda..Aku percaya seluruh peminat bolasepak tanah air berdebar2 menantikan perlawanan yg hanya tinggal beberapa jam lagi utk dilangsungkan di Stadium Gelora Bung Karno..
Bekalan 3 gol dibawa oleh skuad negara sekurang2nye memberi keyakinan kepada Harimau Muda utk memenangi perlawanan pada mlm ini..Semestinya piala ini menjadi idaman kepada Malaysia selepas penantian selama 14 thn..
Insyaallah piala suzuki Aff akan menjadi milik Malaysia sekiranya anak didik K Rajagobal ini mempamerkan aksi seperti ketika menentang skuad Indonesia pada perlawan akhir pertama ahad lalu..
Kepada peminat bolasepak tanah air, jgn lupe saksikan perlawanan akhir kedua mlm ini ye..Xkire dimana2 pn anda saksikan perlawanan ini,jgn sokong Indonesia suda..haha..Sorakkan 'Malaysia Boleh'..Semoga pemain2 kita akan bermain dgn prestasi yg cukup membanggakan dan berjaya membawa pulang piala suzuki Aff ke Malaysia..Chaiyok3..

p/s: suke la plak tgk goalkeeper m'sia..khairul fahmi..ehem2..;p

0 respons kengkawan: