~Bercuti di Cameron Highlands~

Tuesday, December 21, 2010

Assalamualaikum..

Aku sekarang berada di kg..bestnye dpt dok kt umh..relax2..xpyh pikir pasal assgmnt,buku..hehe..
Nk story ckit la..Last weekend aku g holiday kt Cameron Highlands..ngn family aku..xjauh sebenarnya C.Highlands ngn tempat aku..dlm 2 jam lebih smpai la..Xsabar juga nk smpai sane coz ni la 1st time aku jejak kaki ke Cameron..Cuaca time tu sejuk sgt..berangin je..ari pn mendung je..dari atas bukit nampak kabus..best..rase mcm kt oversea je..ngeh2..
Byk gak tempat yg kami lawat antaranya ladang teh boh, ladang strawberi, ladang bunga ros, kaktus dan destinasi terakhir adalah kedai chocholate..Byk jugak brg yg aku beli dan bawak balik umah..
Malas nk tulis pnjg2, layan je la pic yg aku sempat snap kt Cameron ni..

p/s: rase cm nk pegi lg je..


Kt ladang teh


Ngn my sis..
Aku, abgku, akak ipar n adikku

Merenung masa depan..

Ain n cik Norm..

Sejuknye..

LAdang strawbery

Time petik strawberi..u can pick ur own strawbery but u not allowed to eat during ur pick.

Haa,nilah hasilnye..

Besarnye cactus ni.

Kt tempat jual bunga



Ermmm,wanginye bau ros ni..

Cakkkk..

Bunga ros yg sempat aku snap gambanye..cantik sgt..harum je baunye..

Sedap sgt..aku xingt namenya..tp mmg sedap..strawberry ngn madu dan diatasnye diletakkan ice-cream..erm,sedap beb..

Ngn adikku

Cactus yg unik yg xpenah aku jumpe sebelum ni..

Nk balik da..

3 respons kengkawan:

Rozita said...

bes nya

fadzilah said...

hahahha...tak bleh tahan tgk gambar yeop tu..besar sgt spek mata hitamnya.

SweetSour said...

cu: mmg best..:)

kak: hahahaha..tau xpe..mata yop pn xnmpk da..huhu..