**Buka Puasa**

Monday, August 23, 2010

Assalamualaikum..
Emm,da lame aku xberblogging..dan da lame jugak aku xkua ngn entri baru..
Entri kali ni nk story ckit psl majlis buka puasa..Arini aku berbuka puasa secara 'free'. Npe free??Coz kt kolej aku stay ni, ade mjlis berbuka puasa bersama NC UTHM..Ern, kali ni da dua kali da aku sambut ramadhan di Batu Pahat dan dua kali jugak la aku merasai mkn dalam talam time buke puasa..

Mcm thn sebelumnya jugak, juadah buke puasa dihidangkan di dalam talam..mmg suda menjadi adat di johor ni..Mkn beramai2 dlm talam..Bygkan la, satu talam yg penuh ngn nasi tu,dimakan oleh 3 org saje..Aku ngn 20rg kwn aku yg lain..jenuh nk abeskan..hehe..Menu kali ni ayam kurma, sayur kubis tumis,kuih karipap, buah oren,air soya..Huh,mmg kyg giler ah perut kami sume..
Tp, mmg best r..gaul nasi same2 dlm talam..hehe..
So,tgk la gamba2 yg aku sempat snap mase mjlis td..
.
.
.
.



Muka ceria tggu buke puase..:p

Alin,Aeen, Faz

Member setalam merangkap housemate ku..

Menu kami

Kuatnye makan.


4 respons kengkawan:

syahbandar87 said...

waaAA..bestnye mkn dlm talam..sunnah tu..selamat berpuasa ye
:)

SweetSour said...

hehe..mmg best..selamat berpuasa jugak wahai syahbandar87..=)

Rozita said...

macam tahun lepas jugak kan?

fadzilah said...

selamat berpuasa...bestnya buka pose ramai2...